Sunday 23 March 2014

Hangin

Bila datang angin aku.. baru tadi Amna baru bangun tido setelah tido dari pukul 1..

Aku offer nasi dia kata nak nasi.. lauk masak lemak labu.. baru makan 2 suap dah tak nak.. hanginnn je aku.. geram betul. Makan main2. Aku basuh pinggan dan terus masuk bilik. Dia ikut masuk bilik cium2 peluk aku tau aku marah.. pastu nak susu..

Bisinglah aku kat dia.. tadi bg nasi makan main2.. skrg nak susu..

Aku buat susu.. bagi kat dia yg tgu dalam bilik dgn ayahnya yg tgh tido. Aku kua bilik lepak living hall.. Ape ke hal aku angin sgt dgn dia.arini..

Ni dah lama patut da abes da susu si kecik tu...x keluar bilik pun.. rajuk ke. Nak kata lepak dgn ayah dah2 ayah dia tido..

Biar la dulu.. tgu angin aku pun sejuk sikit.. ciann dak kecik tu kna marah..

Ni bunyik da mcm diary seorg emak sgt, tehehe,

No comments: